Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: wydatki na reklamę po trzech kwartałach br. wzrosły o 4,3 proc.

Od stycznia do września br. wydatki reklamowe wyniosły 22 mld zł - oblicza na podstawie danych cennikowych Kantar Media. To o 4,3 proc. więcej, niż w tym okresie ub.r.

Najwięcej na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) w trzech kwartałach br. przeznaczyła firma Aflofarm Farmacja Polska - 1,42 mld zł (wzrost o 9,5 proc.). W tym czasie intensywnie promowała m.in. nową markę odżywek i suplementów diety dla sportowców - Formotivę i tabletki na wątrobę - Proliver (kampania z udziałem Ryszarda Rembiszewskiego).
Kolejnym reklamodawcą pod względem wysokości wydatków jest dystrybutor filmów Kino Świat, który od stycznia do września br. na reklamę wydał 497,8 mln zł (wzrost o 27,8 proc.). O 19,8 proc. więcej na promocję przeznaczył Lidl Polska - 477,6 mln zł.
W zestawieniu najbardziej promowanych firm znalazły się także: Unilever Polska - 377,8 mln zł (wzrost 21,9 proc.) i Orange Polska - 374,6 mln zł (spadek o 12,9 proc.).

reklamodawcy za trzy kwartaly
Create bar charts

(DR, 24.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.