Dział: INTERNET

Dodano: Październik 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FT.com sprawdził, co najbardziej przekonuje użytkowników do wyłączenia adblockera

Co czwarty użytkownik serwisu internetowego dziennika "Financial Times" dezaktywował adblocker w swojej przeglądarce, gdy został o to poproszony przez redakcję FT.com.

15 tys. zarejestrowanych użytkowników serwisu FT.com, którzy korzystali z oprogramowania blokującego reklamy, zostało podzielonych na trzy grupy: pierwsza z nich została poproszona o dezaktywację adblockera; drugiej zablokowano dostęp do części treści; trzeciej całkowicie wyłączono dostęp do serwisu. W pierwszej grupie oprogramowanie blokujące reklamy wyłączyło 25 proc. użytkowników, w drugiej 47 proc., a w trzeciej 69 proc.

(LL, 24.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.