Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl prowadzi kampanię na YouTube z Okrasą i Małeckim, ale bez Wellman

Lidl do udziału w kampanii na YouTube nie zaprosił Doroty Wellman.

Jak wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska, nowa kampania Lidla na YouTube jest skierowana do młodego pokolenia. - Karol Okrasa oraz Paweł Małecki są gospodarzami kanału „Kuchnia Lidla” od dawna i pełnią rolę kulinarnych ekspertów. Teraz dołącza do nich twórca kanału YouTube Darek Gutkowski, który uzupełni Kuchnię Lidla o proste przepisy, natomiast Kinga Paruzel ­– laureatka programu "MasterChef", jest specjalistką od zdrowej kuchni - mówi Robaszkiewicz. Zaznacza, że Dorota Wellman nadal będzie się pojawiać w kampanii prowadzonej od końca ub.r. pod hasłem „Dorota, Karol i Goście”. Jej autorem jest agencja GPD.

(AMS, 24.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.