Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: marketing

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Winczewska odpowiada za komunikację i marketing Vienna House w Polsce

Katarzyna Winczewska (fot. materiały prasowe Vienna House)

Katarzyna Winczewska zastąpiła Katarzynę Strojną-Szwaj na stanowisku regional communication & marketing managera w polskim oddziale austriackiej sieci hoteli Vienna House. Strojna-Szwaj jest na urlopie macierzyńskim.

Katarzyna Winczewska odpowiada za relacje z mediami, komunikację zewnętrzną oraz działania marketingowe dla pięciu hoteli Vienna House w Polsce: Andel's by Vienna House Lodz, Andel's by Vienna House Cracow, Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje, Vienna House Easy Chopin Cracow oraz Angelo by Vienna House Katowice. Przez ostatnie trzy lata Katarzyna Winczewska odpowiadała za marketing internetowy sześciu hoteli sieci Starwood Hotels & Resorts. Wcześniej pracowała w firmie Gemius i PKN Orlen.

(PR, 21.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Dyakowska dyrektor artystyczną "Wysokich Obcasów Extra"

Listopadowy numer "Wysokich Obcasów Extra" (fot. materiały prasowe)

Anna Dyakowska została dyrektor artystyczną "Wysokich Obcasów Extra" (Agora SA). Najnowszy numer, który trafił do kiosków w czwartek 20 października, został już przygotowany przez nią i nową redaktor naczelną - Ewę Wieczorek.

Anna Dyakowska została dyrektor artystyczną "Wysokich Obcasów Extra" (Agora SA). Najnowszy numer, który trafił do kiosków w czwartek 20 października, został już przygotowany przez nią i nową redaktor naczelną - Ewę Wieczorek.

Dyakowska w przeszłości była dyrektor artystyczną m.in. „Dziennika”, magazynu „Sukces” i tygodnika „Wprost”. Od maja 2015 roku jest związana z tygodnikiem „Wysokie Obcasy”, a w zespole „WOE” pracuje od września br.
Listopadowe wydanie „WOE” wspierane jest kampanią promocyjną w internecie, radiu i prasie. Działania reklamowe przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

(JK, 21.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo