Netflix będzie preinstalowany w smartfonach od T-Mobile, firmy mają wspólną ofertę
Od 15 października br. abonenci jednego z pakietów T-Mobile otrzymają bez dodatkowych opłat (przez cztery miesiące) dostęp do oferty Netfliksa. Od lutego 2017 roku abonament tego serwisu streamingowego będą mogli regulować wraz z rachunkami za usługi operatora.
Porozumienie na czteromiesięczny bezpłatny dostęp do Netfliksa dotyczy nowych klientów oferty T-Mobile Supernet w wersji T3. Pozostali nowi abonenci mogą liczyć tylko na miesiąc gratis. Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zrezygnować lub przedłużyć subskrypcję i płacić za nią swojemu operatorowi.
Aplikacja Netflix będzie preinstalowana od początku 2017 roku w smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile.
Wspólna oferta będzie promowana szeroką kampanią z udziałem Michała Baryzy i Zuzanny Kołodziejczyk (uczestnicy programu "Top Model" TVN) oraz youtuberem Łukaszem "Yoczookiem" Walaszkiem. Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kreacje w Internecie przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
(JM, 14.10.2016)