Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: telewizja

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion liderem agencji PR pod względem wysokości przychodów

Agencja Partner of Promotion po raz dziewiąty jest liderem rankingu agencji PR według przychodów przygotowywanego przez magazyn "Press". Do pierwszej trójki agencji z najwyższymi przychodami w 2015 roku należą też MSLGroup i 24/7 Communication.

Przychód agencji Partner of Promotion w ub.r. wyniósł 39,5 mln zł (wzrost o 6,2 proc. w porównaniu z 2014 rokiem). Na drugim miejscu (awans z trzeciego) znalazła się agencja MSLGroup z 21,2 mln zł (wzrost o 22 proc.). Na trzecie miejsce - z piątego - przesunęła się 24/7 Communication. Jej przychód to 18,2 mln zł (wzrost o 35,7 proc.).
Czwarte miejsce utrzymała agencja Havas PR Warsaw - 14,6 mln zł (wzrost o 2,3 proc.), a pierwszą piątkę agencji z przychodami powyżej 10 mln zł zamyka AM Art-Media Agencja PR - 14 mln zł (spadek o 29 proc.).
Dalej są: Multi Communications - 9,1 mln zł (wzrost o 5,8 proc.), Solski BM - 8,2 mln zł (najwyższy wzrost w całym rankingu, bo o 56,4 proc.), Garden of Words - 8,2 mln zł (po raz pierwszy w rankingu), Hill and Knowlton Poland - 8 mln zł (spadek o 11,4 proc.) oraz Martis Consulting - 7,4 mln zł (spadek o 8,2 proc.).
Cały ranking obejmujący 29 agencji (dane dotyczące fee income, wynik finansowy, stan zatrudnienia i listę klientów) publikujemy w październikowym numerze "Press".

(JS, 06.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: szkolenia

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szkoła o. Tadeusza Rydzyka będzie uczyć sędziów i prokuratorów kontaktu z mediami

Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu otrzyma zlecenie (warte 3 mln zł) od Ministerstwa Sprawiedliwości na „opracowanie i wdrożenie programów szkoleń medialnych dla pracowników sądów i prokuratury”.

Szkoła założona przez ojca Tadeusza Rydzyka wygrała konkurs resortu na usprawnienie komunikacji w wymiarze sprawiedliwości. W postępowaniu pokonała m.in. Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury, która nie spełniła wymogów ministerstwa. O wynikach postępowania poinformował serwis Bezkompromisowo.pl.
W konkursie „Opracowanie i wdrożenie programów szkoleń medialnych dla pracowników sądów i prokuratury” do rozdania było 3 mln zł (85 proc. z Europejskiego Funduszu Społecznego i 15 proc. z budżetu państwa). Ubiegający się o granty nie musieli deklarować żadnego udziału własnego.
Wpłynęło 12 wniosków. Najwięcej punktów (106 na 115 możliwych) zdobyła toruńska uczelnia i resort zdecydował, że ona otrzyma całą kwotę 3 mln zł. Jej ofertę oceniono wyżej niż m.in. Wyższą Szkołę Informatyki Zarządzania i Administracji w Warszawie czy Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu. Kryteriów konkursu nie spełniła Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury.
Do zadań Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej należy przygotowanie rzeczników prasowych i pracowników biur prasowych sądów i prokuratur, do pełnienia swoich funkcji, przygotowanie prezesów sądów i szefów prokuratur do kontaktu z mediami. Przeprowadzi ona szkolenia medialne dla co najmniej ośmiuset uczestników.

(GK, 12.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo