Temat: marketing

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalia Hatalska założyła instytut do badania przyszłości

Natalia Hatalska (fot. materiały prasowe)

Natalia Hatalska uruchomiła nowy projekt - Infuture hatalska foresight institute. Instytut ma przygotowywać prognozy rynkowe, doradzać i inspirować klientów.

W Infuture hatalska foresight institute poza założycielką i prezes Natalią Hatalską pracują Aleksandra Trapp, odpowiedzialna za badania i research (wcześniej m.in. kierownik zespołu ds. planowania mediów w WP) oraz Marek Gawdzik, odpowiedzialny za business development (wcześniej m.in. kierownik działu komunikacji w WP). Instytut Hatalskiej (powstał za jej pieniądze) współpracuje z zewnętrznymi ekspertami. Ma zarabiać na sprzedaży trzech rodzajów usług: forecastingu (scenariusze przyszłości); inspiracjach (analiza sygnałów zmian, trendy rynkowe) i doradztwie.
Natalia Hatalska w latach 2005-2008 była szefem działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Od 2008 roku prowadzi bloga Hatalska.com, świadczy usługi firmom jako shadow consultant.

(JM, 06.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Isobaru odchodzi szefowa kreacji Iwona Kluszczyńska

Iwona Kluszczyńska (fot. materiały prasowe Isobar)

Iwona Kluszczyńska, która w maju br. jako creative director dołączyła do agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), zdecydowała się odejść z firmy.

Kluszczyńska zarządzała kreacją Isobar wspólnie z Yurim Drabentem. Po jej odejściu   kilkudziesięcioosobowym zespołem kreacji i designu zarządzał będzie Drabent.
Kluszczyńska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnie lata pracowała jako niezależny konsultant, wspierając marketerów w zakresie realizacji projektów kreatywnych. Przez większość kariery zawodowej była związana z agencją McCann Warsaw (obecnie McCann Worldgroup), gdzie była dyrektorem kreacji. Na tym stanowisku pracowała również w agencji Publicis. Realizowała projekty dla Coca-Coli i MasterCard. Jest laureatką konkursów branżowych (m.in. KTR, Golden Drum, Epica, Cannes Lions).

(AMS, 06.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo