Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Justyna Steczkowska w radiowo-internetowej kampanii rajstop marki Gatta

Justyna Steczkowska w nowej kampanii Gatty

W poniedziałek 3 października br. ruszy radiowo-internetowa kampania marki Gatta – Bye Cellulite „Na wszelki wypadek”, której twarzą będzie piosenkarka Justyna Steczkowska.

Kampania potrwa trzy tygodnie i będzie prowadzona w radiu (głównie w stacjach RMF FM i Radio Zet), internecie (Player.pl, Onet, Wirtualna Polska, Interia, serwisy Agory, YouTube, Facebook) oraz w salonach i punktach sprzedaży marki Gatta. Emisja spotu odbędzie się w formie pre-rolli. Małgorzata Barton odpowiedzialna za markę Gatta zaznacza, że firma po raz pierwszy zdecydowała się przenieść kampanię z telewizji do internetu, gdyż „gwarantuje on doskonałe dotarcie i intymniejszą konsumpcję tego medium, doskonałą dla produktów kobiecych”.
Za spot reklamowy i zdjęcia odpowiada Studio Cafe Ole (reżyserem spotu jest Maciej Kozłowski), a za stronę kreatywną kampanii zespół Gatta. Media zakupił dom mediowy Starcom. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Traffic Trends. W kampanii wykorzystano utwór muzyczny Justyny Steczkowskiej „High Heels” pochodzący z płyty „Anima”.

(IKO, 29.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO Bank Polski i PGNiG SA fundują szkołom książkę "Szukając Inki"

Książkę „Szukając Inki” wysyła do szkolnych bibliotek PKO BP i PGNiG SA

PKO Bank Polski wraz z PGNiG SA przekażą do szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych 11 tys. egz. książki „Szukając Inki. Życie i śmierć Danki Siedzikówny” autorstwa Luizy Łuniewskiej.

Książka została wydana 23 września 2015 roku przez wydawnictwo The Facto, którego prezesem jest Dymitr Hirsch, prowadzący jednocześnie agencję Pracownia (jej klientem jest m.in. PKO BP). W ramach akcji „Inka w szkołach” książki trafią do bibliotek szkolnych na terenie całej Polski.
PGNiG już po raz kolejny wspiera szkolne biblioteki. Wiosną Fundacja Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa kupiła 4 tys. rocznych prenumerat miesięczników „Historia do Rzeczy” (Orle Pióro) oraz „W Sieci Historii” (Fratria), które od czerwca br. są rozsyłane do 4 tys. szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

(IKO, 29.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo