Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Balony i brokat w reklamie Sony Bravia

4 tys. balonów i 1,5 tony brokatu wykorzystano w najnowszej reklamie telewizorów Sony Bravia.

Reklama została nakręcona w technologii ultra HD 4K. Za jej kreację odpowiada berliński oddział sieci DDB. Spot nawiązuje do wielokrotnie nagradzanej reklamy “Balls”, zrealizowanej dla Sony przez agencję Fallon London w 2005 roku.
Paneuropejska kampania, której głównym elementem będzie spot "More Brilliance. More Beauty" wystartuje na początku października.


(LL, 23.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.