TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Relaunch serwisu Urzadzamy.pl

(fot. materiały prasowe)

Urzadzamy.pl, jeden z liderów portali o wnętrzach, wprowadził nowy layout. W nowej odsłonie graficznej postawiono na przejrzystość, intuicyjność obsługi oraz nowoczesną ekspozycję galerii. W serwisie pojawiło się blisko 80 tys. inspirujących zdjęć.

- Postanowiliśmy wykorzystać w większym niż dotychczas stopniu potencjał kryjący się we współpracy crossmediowej, zarówno w zakresie redakcyjnym, jak reklamowym i promocyjnym. Zmiany wprowadzone w wyglądzie i zawartości Urzadzamy.pl pozwalają na szersze wykorzystanie materiałów redakcyjnych z miesięczników drukowanych, prezentację większej ilości zdjęć i zwiększenie crosspromocji – mówi Ewa P. Porębska, wiceprezes zarządu ZPR Media SA i dyrektor zarządzająca segmentu Wnętrza.

Nowy layout Urzadzamy.pl powstał w Dziale Projektów Internetowych Grupy ZPR Media. Strona zyskała na nowoczesności i funkcjonalności. Zdecydowanie zwiększyła się rola zdjęć - rozbudowano sekcję galerii i wyszukiwarkę, która pozwala znaleźć wnętrza według takich kluczy, jak: style, kolory, rodzaje pomieszczeń, realizacje projektantów. Użytkownicy mogą także skorzystać z darmowych porad architektów oraz tworzyć własne tablice inspiracji. Kontent redakcyjny podzielono na trzy grupy: poradnictwo, inspiracje i trendy. W związku z relaunchem serwisu Urzadzamy.pl, Dział Reklamy Wnętrza przygotował specjalną ofertę crossmediową oraz nowe dedykowane formy reklamowe.

Zmiany w serwisie wspierane będą kampanią promocyjną obejmującą telewizję (FOKUS TV, ESKA TV, POLO TV, VOX Music TV), prasę („M jak mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”), radio (Radio ESKA, Radio WAWA) oraz Internet (serwisy należące do Grupy ZPR Media). Działania promocyjne zaplanował Dział Marketingu Wnętrza ZPR Media SA.

Dyrektorem serwisów internetowych Wnętrza (Urzadzamy.pl i Wymarzonyogrod.pl) jest od połowy lipca br. Agnieszka Żuber. Funkcję redaktora naczelnego serwisu Urzadzmy.pl pełni od 2 sierpnia br. Dominika Olszyna. Za działania marketingowe na rzecz całego segmentu Wnętrza odpowiada Alicja Strzelczak.

Serwis Urzadzamy.pl dostępny jest na trzech platformach: komputer, tablet, smartfon oraz w formie bezpłatnej aplikacji mobilnej na systemy operacyjne iOS i Android.

W lipcu br. Urzadzamy.pl zanotowało 792,9 tys. realnych użytkowników, 4,1 mln odsłon (Megapanel, PBI Gemius).

(20.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.