Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Udany debiut transmisji NFL na Twitterze

(fot. pixabay.com)

Ponad 2 mln osób śledziło transmisję meczu ligi futbolowej NFL nadaną przez serwis społecznościowy Twitter.

Z danych ujawnionych przez NFL wynika, że liczba użytkowników uczestniczących w debiucie Twittera w roli nadawcy sportowego w czwartek 15 września przewyższyła prognozy ekspertów cytowanych przez branżowe media. Średni czas, jaki widzowie poświęcili meczowi New York Jest – Buffalo Bills, wynosił 22 minuty. W tym samym czasie transmisję telewizyjną z tego spotkania w stacji CBS oglądało 48 mln osób, a średni czas oglądania przez nich wydarzenia wyniósł 25 minut.

(LL, 18.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.