Temat: public relations

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W najbliższy weekend w Poznaniu IV Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej

IV Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej odbędzie się w Poznaniu w Centrum Kultury Zamek oraz w budynku organizatora przedsięwzięcia – na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Uroczysta inauguracja w czwartek, 15 września, o godzinie 13 w CK Zamek.

Goście Kongresu z całego świata, podczas sesji badawczych oraz plenarnych spróbują odpowiedzieć na pytania:

  • Jak nowe technologie wpływają na istotę komunikowania społecznego?

  • Może są jedynie bardziej efektywnym środkiem komunikowania?

  • Czy pociągają za sobą zmianę kulturową?

IV Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej odbędzie się pod hasłem „Komunikowanie społeczne w dobie nowych technologii”.

Uczestnicy zastanowią się m.in. jak nowe media wpływają na komunikowanie lokalne lub polityczne, jak w tej nowej sytuacji radzą sobie instytucje publiczne czy kościoły, ale także osoby, dla których komunikacja jest pracą, czyli dziennikarze i PR-owcy. Postarają się także odpowiedzieć na pytanie, czy nowe media wpłynęły znacząco na kontakty międzyludzkie lub edukację młodzieży.

Więcej informacji na stronie internetowej Kongresu.

(14.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion liderem agencji PR pod względem wysokości przychodów

Agencja Partner of Promotion po raz dziewiąty jest liderem rankingu agencji PR według przychodów przygotowywanego przez magazyn "Press". Do pierwszej trójki agencji z najwyższymi przychodami w 2015 roku należą też MSLGroup i 24/7 Communication.

Przychód agencji Partner of Promotion w ub.r. wyniósł 39,5 mln zł (wzrost o 6,2 proc. w porównaniu z 2014 rokiem). Na drugim miejscu (awans z trzeciego) znalazła się agencja MSLGroup z 21,2 mln zł (wzrost o 22 proc.). Na trzecie miejsce - z piątego - przesunęła się 24/7 Communication. Jej przychód to 18,2 mln zł (wzrost o 35,7 proc.).
Czwarte miejsce utrzymała agencja Havas PR Warsaw - 14,6 mln zł (wzrost o 2,3 proc.), a pierwszą piątkę agencji z przychodami powyżej 10 mln zł zamyka AM Art-Media Agencja PR - 14 mln zł (spadek o 29 proc.).
Dalej są: Multi Communications - 9,1 mln zł (wzrost o 5,8 proc.), Solski BM - 8,2 mln zł (najwyższy wzrost w całym rankingu, bo o 56,4 proc.), Garden of Words - 8,2 mln zł (po raz pierwszy w rankingu), Hill and Knowlton Poland - 8 mln zł (spadek o 11,4 proc.) oraz Martis Consulting - 7,4 mln zł (spadek o 8,2 proc.).
Cały ranking obejmujący 29 agencji (dane dotyczące fee income, wynik finansowy, stan zatrudnienia i listę klientów) publikujemy w październikowym numerze "Press".

(JS, 06.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo