Temat: You Tube

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Millenialsi nie chcą oglądać klipów McDonald'sa w YouTube

Sieć barów szybkiej obsługi McDonald’s zamyka skierowany do millenialsów angielskojęzyczny kanał w serwisie YouTube.

Amerykańska sieć przyznała, że powodem tej decyzji jest małe zainteresowanie programem prezentowanym w kanale. Adresowany do młodzieży "Channel Us" wystartował latem 2015 roku. Zamieszczono w nim 68 filmów z udziałem popularnych wśród nastolatków celebrytów. Najpopularniejsze wideo miało 750 tys. wyświetleń, ale aż dziewięć filmów udostępnionych w ub.r. nie przekroczyło pułapu tysiąca odtworzeń.

(LL, 10.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.