Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Telewizja & Wideo" - specjalne wydanie "Press"

Wydanie "Telewizja & Wideo" ukazało się z wrześniowym "Press"

Nie jesteśmy już tradycyjną telewizją. Jesteśmy ATAWAD, czyli: "anytime, anywhere, any device" - przekonują nadawcy telewizyjni. O rozwoju rynku telewizyjnego piszemy w dodatku do wrześniowego "Press" pt. "Telewizja & Wideo".

  • Polscy widzowie częściej niż wynosi średnia w Europie, oglądając telewizję, korzystają jednocześnie z drugiego ekranu. Poznaj wyniki nowego badania Multi Screen Viewers, a zrozumiesz, czym różni się widz z pokolenia Z od widza z pokolenia Baby Boomers.

  • Niedługo obok tv guide'ów pojawią się video guide'y - tak szybko przybywa programów wideo produkowanych przez portale i serwisy internetowe. Dowiedz się, jakie są jesienne strategie największych wydawców internetowych.

  • Kim jest widz "seryjny", a czym charakteryzuje się light viewer - analitycy z MEC przybliżają nowe kategorie widza telewizyjnego i internetowego.

  • Jesienią wystartuje kilka nowych kanałów telewizyjnych - każdy z nich liczy na urwanie 1 proc. udziału w rynku. Czy mają szansę? Ocenisz, gdy poznasz ich plany co do podboju rynku telewizyjnego.

  • Jakie są zasady tworzenia dobrego spotu online. Jak sprawić, by internauta nie kliknął "Skip Ad". Dlaczego w reklamach wideo ważny jest storytelling - radzą specjaliści z agencji reklamowych.

  • Pakiety integrujące reklamę telewizyjną i internetową to już standard w ofercie brokerów reklamy telewizyjnej. Jakie inne innowacyjne oferty mają oni dla reklamodawców - przeczytaj w specjalnym dodatku "Press".

(04.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.