Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Wirtualna Polska ruszy 2 grudnia

Logo telewizji Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska 2 grudnia uruchomi swój kanał telewizyjny, który dostępny będzie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Do portalu dołączają Kamila Biedrzycka-Osica, Małgorzata Serafin i Igor Sokołowski.

Podczas wczorajszej konferencji poświęconej wynikom finansowym WP zaprezentowała logo i oprawę swojej telewizji, która będzie się nazywać także Wirtualna Polska. "Zdecydowaliśmy się zostawić logo Wirtualnej Polski takim, jakie jest ono dzisiaj. Dodaliśmy kursor, który pokazuje, że chcemy stworzyć stację nowoczesną, nawiązującą do Internetu" – mówił na wczorajszej konferencji prasowej Jacek Świderski, prezes WP. "Stacja ma być interaktywna. W czasie, kiedy będziemy nadawali na żywo, kursor będzie mrugać" – dodał.
Trwają prace nad nowym studiem telewizji WP. "Będzie otwarte, doświetlone, z dużymi przestrzeniami" – opowiadał Jacek Świderski. Nowe studio zajmie połowę parteru w budynku, w którym mieści się WP.
Przedstawiciele portalu nie chcą ujawniać szczegółów ramówki; wiadomo, że 15-20 proc. stanowić mają własne produkcje, resztę wypełni zewnętrzna produkcja, w tym filmy. – Myślimy o tym, czy partnerem telewizji WP może zostać duży międzynarodowy dostawca kontentu. Gdy otrzymaliśmy koncesję, zwróciło się do nas wielu graczy. Prowadzimy z nimi rozmowy – przyznaje Jacek Świderski.
We wrześniu, po wakacyjnej przerwie, do portalu WP wróci program "#dziejesięnażywo", który trafi też do ramówki telewizji WP. Wśród nowych prowadzących znajdą się byli dziennikarze TVP: Kamila Biedrzycka-Osica, Małgorzata Serafin i Igor Sokołowski. Sokołowski będzie także gospodarzem programu informacyjnego telewizji Wirtualna Polska. – Nie wyobrażam sobie, żeby Wirtualna Polska nie miała w swoim kanale serwisu informacyjnego. O szczegółach nie chciałbym na razie mówić – stwierdza Jacek Świderski.
Wirtualna Polska prowadzi rozmowy z brokerami reklamowymi w zakresie sprzedaży reklam w swoim kanale i negocjuje włączenie go do oferty przez operatorów płatnej telewizji. Stanowisko prezesa spółki WP1, która będzie nadawcą telewizji, zajmuje Wojciech Pawlak. Funkcję dyrektora programowego pełni Michał Brański, wiceprezes WP i przewodniczący rady nadzorczej WP1. Koordynatorem programowym jest natomiast Piotr Kuciński, poprzednio związany z TVP.
Wczoraj Wirtualna Polska opublikowała swoje wyniki finansowe. W pierwszym półroczu br. uzyskała 189,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 30,2 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.), z czego 171,6 mln zł stanowiły przychody gotówkowe (wzrost o 34 proc.). Grupa podwoiła zysk netto: z 9,6 do 21 mln zł, a EBITDA zwiększyła się o 36,6 proc. - do 56,8 mln zł.
W samym drugim kwartale br. przychody WP wzrosły o 29,6 proc. - do 100,8 mln zł, w tym 91,7 mln zł wyniosły przychody gotówkowe (wzrost o 34,1 proc.). Spółka osiągnęła 12,8 mln zł zysku netto (o 26,9 proc. więcej niż przed rokiem). EBITDA wyniosła 32,4 mln zł (wzrost o 36,2 proc.). 

(KOZ, 01.09.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.