Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec z kampanią promującą piwo Królewskie na 100-lecie Legii

Puszki na 100-lecie Legii

„Puszka na 100-lecie Legii” to akcja promocyjna Grupy Żywiec dla piwa Królewskie.

W ramach aktywacji kibice będą mogli wybrać wzór puszki, który jeszcze w tym roku zostanie wprowadzony do dystrybucji. Akcji „Puszka na 100-lecie Legii” towarzyszy konkurs i kampania digital.
Za przygotowanie aktywacji, obsługę konkursu i kreację do kampanii display wspierającej konkurs odpowiada Point of View. Agencja przygotowała także stronę internetową oraz projekty graficzne, odpowiada również za przeprowadzenie działań promocyjnych w ramach fan page marki Królewskie na Facebooku. Zakupem mediów do kampanii zajmuje się Starcom Mediavest Group.

(AMS, 31.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.