Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma Apsys wybrała FCB Warsaw do obsługi centrum handlowego Posnania

Agencja FCB Warsaw wygrała przetarg na stałą obsługę reklamową nowego centrum handlowego Posnania (Apsys) w Poznaniu.

Agencja odpowiada za całą komunikacje ATL, BTL i projekty niestandardowe. Przetarg trwał prawie rok, zaproszenia do agencji trafiły w sierpniu 2015 roku. Początkowo wysłano je do ok. 20 firm, ostatecznie udział w przetargu wzięło pięć. Przetarg miał klika etapów.
Posnania jest najnowszą inwestycją firmy Apsys i jej największą inwestycją w Europie Wschodniej. Ma konkurować w Poznaniu ze Starym Browarem i Galerią Malta. Otwarcie centrum zaplanowano na 19 września br.

(AMS, 24.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.