Temat: Igrzyska w Rio

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W mediach igrzyska wygrała Anita Włodarczyk

Podczas igrzysk w Rio na najwięcej publikacji w polskich mediach zasłużyła złota medalistka w rzucie młotem Anita Włodarczyk. O rekordzistce świata w Internecie, prasie, radiu i telewizji było 5769 wzmianek - obliczył Press-Service Monitoring Mediów.

Anita Włodarczyk pod względem liczby publikacji wyprzedziła kolarza Rafała Majkę (zdobył brąz pierwszego dnia igrzysk w Rio) - 5009 publikacji, i Piotra Małachowskiego. O wicemistrzu olimpijskim w rzucie dyskiem było 3601 publikacji.
O polskich złotych wioślarkach Magdalenie Fularczyk-Kozłowskiej i Natalii Madaj zamieszczono odpowiednio 2979 i 2700 publikacji.

Ekwiwalent reklamowy publikacji na temat Anity Włodarczyk to według wyliczeń Press-Service Monitoring Mediów 44,6 mln zł. W przypadku Rafała Majki - 33,3 mln zł, a Piotra Małachowskiego - 25 mln zł. Ekwiwalent reklamowy obliczany jest na podstawie szacowania wartości publikacji lub emisji danego przekazu, biorąc pod uwagę m.in. cenniki reklamowe medium, powierzchnie publikacji lub liczbę odsłon.

(GK, 23.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aneta Borowiec nie jest już naczelną „Wysokich Obcasów Extra”

Wrześniowy numer "WOE" został przygotowany jeszcze pod redakcją Anety Borowiec

Aneta Borowiec, dotychczasowa redaktor naczelna „Wysokich Obcasów Extra” (Agora SA), rozstała się z wydawnictwem.

- Rozeszły się nasze drogi. Mieliśmy z wydawcą inny pomysł na rozwój tego produktu – mówi Aneta Borowiec, zaznaczając, że rozstanie odbyło się za porozumieniem stron. Pytana o dalsze plany zawodowe mówi tylko: - Wybieram się teraz na urlop.
Borowiec związana była z Agorą od 1998 roku. Pracowała w różnych działach "Gazety Wyborczej", m.in. w dziale krajowym i "Gazecie Stołecznej". W 2005 roku odeszła z wydawnictwa i wyjechała na studia za granicę. Powróciła w 2011 roku i została redaktor naczelną „Wysokich Obcasów Extra”.
Najnowszy, wrześniowy numer został przygotowany jeszcze pod jej redakcją. Agora nie podaje, kto będzie teraz kierował magazynem.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż "Wysokich Obcasów Extra" od stycznia do maja 2016 roku wyniosła 62 078 egz. (spadek o 6,8 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r.). W czerwcu br. magazyn przeszedł relaunch: zmieniono layout i zwiększono objętość do 180 stron. Tytuł zadebiutował w 2010 roku jako wydanie specjalne sobotniego dodatku lifestylowego do "Gazety Wyborczej". W 2011 roku został dwumiesięcznikiem, a w lutym 2014 roku miesięcznikiem.

(IKO, 24.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo