Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Billboardy ”Słowem wszystko” to teaser kampanii promującej Polskie Radio 24

Teaser kampanii promującej Polskie Radio 24

Polskie Radio rozpoczęło kampanię teaserową informacyjno-publicystycznego Polskiego Radia 24.

W największych miastach Polski pojawiły się billboardy z hasłem ”Słowem wszystko”. Teasery pojawią się także w prasie. Obecnie trwają prace nad mediaplanem właściwej części kampanii.
Od 1 września br. Polskie Radio 24 przejmie analogowe częstotliwości radiowej Czwórki, która nadawać będzie na multipleksie radia cyfrowego i w Internecie.
Zastąpi Czwórkę w pakietach reklamowych Trójwymiar PR, O-Okularnik, Highway FM i Joker. Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 będzie sprzedawany według aktualnego cennika reklamowego Czwórki.
Jednocześnie nową odsłonę zyska pakiet Trójka Premium, dotychczas składający się z Programu III i IV. Teraz tworzyć go mają Trójka, Polskie Radio 24 i cyfrowo-internetowa Czwórka.

(KOZ, 23.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.