Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MKOl uruchomił The Olympic Channel

W poniedziałek 22 sierpnia br. wystartował sportowy kanał telewizyjny firmowany przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl).

Stacja emituje program przez całą dobę, ale na razie tylko w Internecie i za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Odbiór The Olympic Channel jest bezpłatny. Kanał nadaje w języku angielskim. Za jego pośrednictwem MKOl chce promować olimpijskie dyscypliny sportu (letnie i zimowe).
Operatorem kanału jest należąca do MKOl spółka Olympic Broadcasting Services (OBS). Telewizja ma siedzibę w Madrycie. Zatrudnia około 90 osób z 21 krajów. Na czele The Olympic Channel stanął Mark Parkman, w przeszłości związany m.in. z koncernem medialnym Time Warner. Na rozwój kanału do 2021 roku MKOl zamierza przeznaczyć 490 mln euro.

(LL, 22.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Larry King miał dostać 225 tys. dolarów za wywiad z premierem Ukrainy

(fot. pixabay.com)

Ukraiński poseł i dziennikarz Sergiej Leszczenko twierdzi, że dziennikarz Larry King otrzymał w 2011 roku 225 tys. dolarów za przeprowadzenie łagodnego wywiadu z Mikołą Azarowem, ówczesnym premierem Ukrainy. 

Płatność wyszła na jaw po tym, jak Leszczenko ujawnił czarną księgę z rachunkami Partii Regionów Janukowycza, której przedstawicielem był Azarow. King podczas wywiadu, który emitowano w listopadzie 2011 roku, zadawał łatwe pytania, np. "Dlaczego zainteresował się pan polityką" i "Jak zdrowie?". Nie pytał o korupcję, łamanie praw człowieka czy więzienie Julii Tymoszenko.

King obecnie prowadzi program na łamach prorosyjskiego kanału RT (dawne Russia Today). Do 2010 roku pracował w CNN.

W czarnej księdze znalazły się również informacje o tym, jakoby 12,7 mln dol. za doradztwo otrzymał Paul Manafort, wtedy główny doradca Janukowycza, a do niedawna szef sztabu kandydata na prezydenta USA Donalda Trumpa.
Dziennikowi "The Guardian" nie udało się zdobyć komentarza Kinga do tej informacji. Manafort nazwał ją natomiast "śmieszną i bezsensowną".

(JM, 22.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo