Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 16, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile Nowe Horyzonty najbardziej medialnym festiwalem filmowym

(fot. materiały prasowe)

Letnim festiwalem filmowym, o którym dziennikarze informowali najczęściej, był T-Mobile Nowe Horyzonty - wyliczył Press-Service Monitoring Mediów. Ekwiwalent reklamowy tych informacji wyniósł 15,56 mln zł.

Z analizy instytutu przeprowadzonej na zlecenie "Presserwisu" wynika, że od 20 kwietnia do 9 sierpnia br. na temat festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty w mediach (telewizja, prasa, radio, Internet) pojawiło się 1895 wzmianek. Organizatorzy i sponsorzy wydarzenia musieliby za nie zapłacić 15,56 mln zł. Ten tzw. ekwiwalent reklamowy obliczany jest na podstawie szacowania wartości publikacji lub emisji danego przekazu, biorąc pod uwagę m.in. cenniki reklamowe medium, powierzchnie publikacji lub liczbę odsłon.
Z kolei o festiwalu Netia Off Camera najczęściej informowano w telewizji - 56 wzmianek z 1042, co przełożyło się na 11,16 mln zł ekwiwalentu reklamowego.
O Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi informowano 758 razy, na co organizatorzy i sponsorzy musieliby przeznaczyć 9,21 mln zł. O tym wydarzeniu informowano w telewizji (31 wzmianek) częściej, niż o Krakowskim Festiwalu Filmowym, który w sumie bardziej zainteresował dziennikarzy (łącznie 905 publikacji, z czego 18 w telewizji; 7,04 mln zł ekwiwalentu reklamowego).
W analizowanym okresie najmniej publikacji pojawiło się na temat Millennium Docs Against Gravity - 607 wzmianek, za które organizatorzy i sponsorzy musieliby zapłacić 4,03 mln zł.

(DR, 16.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.