Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ubezpieczyciele o 40 proc. ograniczyli wydatki na reklamę w pierwszym półroczu

(fot. pixabay.com)

Firmy ubezpieczeniowe w pierwszym półroczu br. ograniczyły wydatki na reklamę o 39,74 proc., względem tego okresu ub.r. - wynika z danych cennikowych Kantar Media. Liderem jest Nationale-Nederlanden.

Od stycznia do czerwca br. ubezpieczyciele na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) przeznaczyli 93,58 mln zł. To o 39,74 proc. mniej wobec analogicznego czasu ub.r. Najwięcej - 15,63 mln zł - na promocję wydała Nationale-Nederlanden. Pod tą nazwą od ub.r. działają firmy ING Życie i ING OFE. To o 20,05 proc. więcej, niż przed rokiem. W tym czasie ubezpieczyciel stworzył m.in. kampanię informującą o tzw. oknie transferowym, której bohaterem był Karol Strasburger, prowadzący w TVP 2 "Familiadę". 

Drugie miejsce z wydatkami 11,44 mln zł zajęła Liberty Seguros (spadek o 23,35 proc.). W pierwszym półroczu br. mniejszy o 46,48 proc. budżet na promocję przeznaczył AXA Direct, do 8,68 mln zł. 

Kolejne w zestawieniu są: Link 4 - 8,38 mln zł (spadek o 18,96 proc.) i 4Life Direct - 7,39 mln zł (wzrost o 2,69 proc.).

(DR, 12.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.