Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg Polska wybiera dwie agencje do promocji konsumenckich w 2017 roku

Obecna platforma komunikacyjna Carlsberga to: "Gdyby Carlsberg robił..."

Carlsberg Polska w przetargach wybierze agencje do realizacji promocji konsumenckich w 2017 roku dla Kasztelana i Carlsberga.

Beata Ptaszyńska-Jedynak, communications director w Carlsberg Polska, informuje, że trwa już pierwszy etap przetargu na obsługę promocji konsumenckiej marki Carlsberg w 2017 roku. Ponadto Carlsberg Polska jest na wstępnym etapie przetargu (briefing) na realizację przyszłorocznych działań aktywacyjnych marki Kasztelan.
- Ze względu na to, że oba działania dotyczą następnego roku, nie możemy podać bardziej szczegółowych informacji - mówi Ptaszyńska-Jedynak.
Obecnie za obsługę kreatywną marki Kasztelan odpowiada agencja Red8 Advertising, w przypadku marki Carlsberg wykorzystywana jest globalnie kreacja agencji 72 & Sunny NL B.V.

(AMS, 11.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.