„Gazeta Pomorska" zmniejszyła sprzedaż poniżej 40 tys. egz., ale pozostała liderem
W okresie od stycznia do czerwca 2016 roku liderem sprzedaży dzienników regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. W porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. tytuł ten zwiększył przewagę nad „Polską Dziennikiem Zachodnim”.
Spośród 10 największych dzienników regionalnych żadnemu tytułowi nie udało się utrzymać sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najwyższą średnią sprzedaż miała „Gazeta Pomorska” - 38 117 egz. (spadek o 9,36 proc.). Dalej w zestawieniu był „Polska Dziennik Zachodni” – 34 952 egz. (spadek o 14,25 proc.). Na trzecim miejscu uplasował się "Polska Głos Wielkopolski” – 27 223 egz. (spadek o 11,81 proc.).
Wszystkie wymienione tytuły należą do Grupy Polska Press.
Copy: Copy: Sprzedaż dzienników
Create bar charts
(IKO, 10.08.2016)