Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Oko.press uruchomił zaszyfrowaną skrzynkę do kontaktów z informatorami

Serwis Oko.press udostępnił zaszyfrowaną skrzynkę dla informatorów, którzy chcą zgłosić przypadki nadużyć władzy. Skrzynka ma chronić przekazywane treści i tożsamość informatorów.

Serwis zapewnia, że informatorzy mogą teraz anonimowo kontaktować się z dziennikarzami serwisu, nie ujawniając swojej tożsamości. Szyfrowana skrzynka Oko.press powstała bowiem przy wykorzystaniu platformy GlobalLeaks i widoczna jest wyłącznie w przeglądarce TOR, która zapewnia anonimowość nadawcom. Informatorzy mogą zostawiać tam swoje relacje, dokumenty, fotografie i nagrania wideo.

(IKO, 03.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Już 67 procent przychodów Springera pochodzi z działalności cyfrowej

Już ponad dwie trzecie przychodów koncernu medialnego Axel Springer pochodzi z działalności w Internecie - wynika ze sprawozdania finansowego firmy za pierwsze półrocze.

Internetowe przychody niemieckiego koncernu stanowiły w okresie od początku br. do końca czerwca 67 proc. jego globalnych przychodów. Media cyfrowe odpowiadają za 85 proc. wpływów reklamowych Springera i generują 72 proc. wyniku EBITDA. Axel Springer jest właścicielem m.in. serwisów Bild.de i Business Insider oraz aplikacji Upday.
Półroczne przychody Springera to 1,58 mld euro (wzrost o 0,5 proc.), wynik EBITDA 272,9 mln euro (wzrost 2,3 proc.), a zysk netto 146,2 mln euro (wzrost o 7,1 proc.). Przeciętna liczba zatrudnionych w okresie sprawozdawczym wzrosła o 1,4 proc. do 14986.

(LL, 03.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo