Temat: radio

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO zapowiada koniec serialu "Gra o tron"

Grupa telewizyjna HBO ogłosiła, że ostatni sezon jej flagowego serialu "Gra o tron" zostanie wyemitowany za dwa lata.

Casey Bloys, dyrektor ds. programowych HBO, potwierdził, że ósmy sezon serialu będzie ostatnim. Nie ujawniono, ile odcinków będzie miała finałowa seria. Siódmy sezon, którego premierę zaplanowano na czerwiec przyszłego roku, obejmuje siedem odcinków. Jego produkcja ma rozpocząć się wkrótce. Wszystkie wcześniejsze sezony liczyły po 10 odcinków.

(LL, 02.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu 2016 największy udział w rynku telewizyjnym miał Polsat

Polsat jako jedyny z wielkiej czwórki poprawił w lipcu br. wynik w stosunku do lipca ub.r. - i awansował na pozycję lidera. Stacja prowadziła też w grupie komercyjnej 16-49.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział Polsatu w widowni telewizyjnej wyniósł w lipcu br. 10,93 proc., wobec 10,73 proc. rok temu (wyniki w grupie wszystkich widzów). Drugie miejsce zajął TVP 1 z udziałem 10,15 proc. (rok temu: 11,05 proc.). Jedynka przegrała z Polsatem, mimo że to w telewizji publicznej gromadziło się najwięcej widzów zakończonego w lipcu Euro 2016. Finałowy mecz Francja-Portugalia był hitem miesiąca, przyciągając do TVP 1 średnio 5,18 mln widzów – podczas gdy w Polsacie oglądało go 4,45 mln osób.

Trzecie miejsce zajął TVN mający w lipcu 9,47 proc. udziału (9,97 proc.), a czwarta była Dwójka – 6,04 proc. (6,88 proc.). Duży wzrost zanotowały kanały informacyjne, szczególnie popularne w czasie zamachu we Francji i puczu w Turcji oraz podczas Światowych Dni Młodzieży.

TVN 24 z udziałem 4,73 proc. zajął piąte miejsce (3,44 proc.), a TVP Info z wynikiem 4,26 proc. był szósty (3,85 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze kanały: TVN Siedem – 3,38 proc. (3,23 proc.), TV Puls – 3,32 proc. (3,14 proc.), TV 4 – 2,79 proc. (3,42 proc.) i Puls 2 – 1,82 proc. (1,81 proc.).

Polsat, jak podaje biuro prasowe stacji, był też liderem w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat, w której osiągnął 12,8 proc. udziału. Drugi w tej grupie był TVN – 11,4 proc., a dalej znalazły się TVP 1 – 6,9 proc. i TVP 2 – 5,3 proc.

(RUT, 02.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo