Temat: e-prasa

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Internetowa księgarnia Nexto poprawiła prezentację oferty

Nexto.pl w nowej wersji

Internetowa księgarnia Nexto.pl (E-kiosk) po wprowadzeniu zmian w serwisie udostępnia m.in. darmowe fragmenty książek i audiobooków, a także zmieniła funkcję wyszukiwania.

Serwis ma nowy layout, wprowadzono w nim nowe rozwijane menu, a przy książkach są dłuższe opisy. - Wdrożono możliwość podglądu lub odsłuchu darmowego fragmentu, zoptymalizowano proces zakupowy, nawigację, wyszukiwanie i filtrowanie katalogu oraz prezentację produktu. Postawiliśmy też na personalizację oferty, ulepszając silnik rekomendacji. Dodaliśmy nowe miejsca prezentacji rankingów, usprawniliśmy ocenianie, dodawanie recenzji oraz szybkie dzielenie się publikacjami w mediach społecznościowych – wylicza zmiany Marcin Kowalczyk, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający E-kiosk.
Jak dodaje Dariusz Bąk, prezes zarządu E-kiosk, zmiany wynikają z analizy danych i mają odpowiadać potrzebom użytkowników i nowym trendom w e-commerce. - Przy projektowaniu skupiono się na realizacji trzech głównych celów: usprawnieniu korzystania z serwisu, lepszej prezentacji oferty i zwiększeniu konwersji sprzedaży – wyjaśnia Bąk. Zmiany w serwisie Nexto.pl opracował zespół E-kiosk przy współpracy z firmą Janmedia Interactive.
To pierwszy etap zmian w serwisie. Drugi ma zostać wprowadzony do końca br., jednak wydawca nie ujawnia, czego będzie dotyczył. Do końca roku zmiany mają objąć też inne internetowe serwisy należące do spółki - E-kiosk.pl i E-gazety.pl.
Głównymi udziałowcami E-Kiosk są Gremi Media i Ruch SA.

(JM, 26.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.