Temat: radio

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Angielsko-francuski numer "W Drodze" dla uczestników Światowych Dni Młodzieży

To pierwsze obcojęzyczne wydanie "W Drodze"

Redakcja dominikańskiego miesięcznika "W Drodze" przygotowała wydanie specjalne dla uczestników Światowych Dni Młodzieży.

Angielsko-francuski numer "W Drodze" w wersji elektronicznej można bezpłatnie pobrać na stronie wydawnictwa: WYD.wdrodze.pl. To pierwsze obcojęzyczne wydanie tego pisma. Numer zawiera m.in. teksty rozwijające hasło ŚDM "Błogosławieni miłosierni".
Miesięcznik "W Drodze" wydawany jest przez polskich dominikanów od 1973 roku. Obecnie pismo dostępne jest także w wersji elektronicznej na platformach Legimi, Woblink, Virtualo, App Store, Kindle Store, Publio.

(RUT, 24.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 25, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przez rok zniknęło 1,5 tys. punktów sprzedaży prasy

Ruch zmniejszył swoją sieć aż o 1,5 tys. punktów sprzedaży prasy, ale układ sił w dystrybucji prasy nie zmienił się. Ponad połowa tego rynku należy do Kolportera - wynika z najnowszej analizy Izby Wydawców Prasy.

IWP co roku bada, jaki udział w rynku dystrybucji prasy mają poszczególni kolporterzy. Według najnowszej analizy do Kolportera należy 51,53 proc. (w 2015 roku było to równo 50 proc.), Ruchu - 29,43 proc. (31,42 proc.), Garmond Press - 13,17 proc. (13,21 proc.). Pozostali dystrybutorzy mają w sumie 5,87 proc. (5,36 proc.). IWP badała nakłady 26 największych wydawców w lutym br.
Według danych uzyskanych od kolporterów liczba punktów sprzedaży detalicznej prasy zmniejszyła się przez rok o 1450 i jest to obecnie 55 150 (Kolporter - 27 tys., Ruch - 18,5 tys., Garmond Press - 8,85 tys.).
IWP oszacowała także udział firm w dystrybucji wydań cyfrowych prasy. Około 43 proc. rozpowszechniania płatnego wydań cyfrowych to dystrybucja własna wydawców. W ub.r. było to 35 proc. Ponad 20 proc. udziału w tym segmencie rynku ma firma e-Gazety, reszta należy do pozostałych kanałów e-dystrybucji.

 

(GK, 25.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo