Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Udany start tygodnika dla przeciwników Brexitu

Premierowy numer tygodnika ”The New European”, pisma skierowanego do zwolenników pozostania Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej, sprzedał się lepiej niż przewidywał jego wydawca.

Pierwszy numer pisma rozszedł się w ponad 40 tys. egz. Wydawnictwo Archant, którego nakładem ukazuje się ”The New European”, podkreśla, że sprzedaż drugiego numeru (z minionego piątku) też była dobra - dokładne dane będą znane w przyszłym tygodniu. Dzisiaj do sprzedaży trafia trzeci numer tygodnika.
Pismo dystrybuowane jest w Londynie, Manchesterze i Liverpoolu oraz miejscowościach na południu Wielkiej Brytanii, czyli tam, gdzie podczas niedawnego referendum było najwięcej przeciwników Brexitu. Wydawnictwo Archant początkowo planowało wydanie tylko czterech numerów, ale po pozytywnych danych o sprzedaży nie wyklucza kontynuacji projektu. Media branżowe szacują, że rentowność tego tytułu gwarantuje średnia sprzedaż 10-15 tys. egz.

(LL, 22.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.