Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Według badania Radio Track stacjom ubyło prawie pół miliona słuchaczy

W pierwszym półroczu br. każdego dnia radia słuchało o 460 tys. osób mniej niż przed rokiem – wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown. Spośród największych rozgłośni słuchalność rok do roku poprawiły Radio Zet i Program III Polskiego Radia.

W pierwszym półroczu br. zasięg dzienny radia wyniósł 72,5 proc., co oznacza spadek w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. z 74 proc.
Radia słuchało każdego dnia 21,9 mln osób w wieku 15-75 lat – o 460 tys. mniej niż przed rokiem. O 5 minut skrócił się czas słuchania radia – do 4 godzin i 27 minut.
Lider rynku – RMF FM – w pierwszym półroczu br. (w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.) zmniejszył udział w czasie słuchania z 24,9 proc. do 24,7 proc. Radio Zet zwiększyło słuchalność z 13,6 proc. do 13,8 proc., a radiowa Trójka – z 7,8 proc. do 8,4 proc. Radiowa Jedynka zanotowała spadek z 9,4 proc. do 8,6 proc.
Wśród rozgłośni ponadregionalnych wyniki poprawiły niemal wszystkie stacje, a najbardziej Radio Tok FM, które zwiększyło udział w czasie słuchania z 1,4 proc. do 1,9 proc.
Najchętniej słuchaną siecią radiową pozostała Eska, która zmniejszyła słuchalność z 7,5 proc. do 6,7 proc. Rok do roku wyniki poprawiły Radio Plus (z 1,8 proc. do 2,1 proc.) oraz Radio Wawa (z 0,8 proc. do 1,1 proc.).
Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Millward Brown.

Create column charts

(KOZ, 18.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.