Temat: reklama

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 15, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Według programistów w grze Pokémon Go jest ukryty reklamodawca

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald's jest pierwszą marką, która wykorzysta mobilną grę Pokémon Go do celów marketingowych.

Branżowe media w USA cytują wypowiedzi programistów, którzy zbadali kod źródłowy gry bijącej obecnie rekordy popularności. Wskazują oni, że w grę wbudowano funkcjonalność pozwalającą na umieszczanie treści reklamowych. W kodzie odnaleziono również logo McDonald'sa. Według komentatorów branżowych może to świadczyć o zawarciu umowy o współpracy między producentem gry, firmą Niantic, a siecią restauracji.
Dostępna na urządzeniach mobilnych gra Pokémon Go polega na złapaniu jak największej ilości animowanych stworków. Ich trójwymiarowe modele są nakładane na obraz z kamery, a gracz palcem musi dotknąć Pokémona, by go złapać.

(LL, 15.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.