Dwutygodnik "Show" chce pozyskać starsze, zamożne czytelniczki
Okładka dwutygodnika "Show"
Dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) kierowany do młodych kobiet poszerza grupę docelową o „zamożne i aktywne konsumentki” w wieku powyżej 40 lat.
Jak podaje wydawca, zmiany są wynikiem „szeregu badań produktowych”. „Show” zachowa materiały dotyczące życia znanych osób i teksty poradnikowe, ale zmieni strukturę pisma, wprowadzając nowe formaty i rubryki. Pismo ma też zmienioną makietę i okładkę. Na pierwszej stronie znajduje się Joanna Racewicz, dziennikarka TVP Polonia.
Dwutygodnik nadal kosztuje 1,99 zł. Ma 88 stron i nakład 290 tys. egz. Najnowsze wydanie wspiera kampania reklamowa w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie, Radiu RMF FM, na portalu Interia i w tytułach wydawcy. Za kreację spotu odpowiada agencja Digit Art, a za planowanie mediów MEC.
Średnia sprzedaż dwutygodnika w kwietniu br. wyniosła 164 311 egz. (dane: ZKDP).
(IKO, 11.07.2016)