Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwutygodnik "Show" chce pozyskać starsze, zamożne czytelniczki

Okładka dwutygodnika "Show"

Dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) kierowany do młodych kobiet poszerza grupę docelową o „zamożne i aktywne konsumentki” w wieku powyżej 40 lat.

Jak podaje wydawca, zmiany są wynikiem „szeregu badań produktowych”. „Show” zachowa materiały dotyczące życia znanych osób i teksty poradnikowe, ale zmieni strukturę pisma, wprowadzając nowe formaty i rubryki. Pismo ma też zmienioną makietę i okładkę. Na pierwszej stronie znajduje się Joanna Racewicz, dziennikarka TVP Polonia. 
Dwutygodnik nadal kosztuje 1,99 zł. Ma 88 stron i nakład 290 tys. egz. Najnowsze wydanie wspiera kampania reklamowa w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie, Radiu RMF FM, na portalu Interia i w tytułach wydawcy. Za kreację spotu odpowiada agencja Digit Art, a za planowanie mediów MEC.
Średnia sprzedaż dwutygodnika w kwietniu br. wyniosła 164 311 egz. (dane: ZKDP). 

(IKO, 11.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.