Dział: KSIążKI

Dodano: Lipiec 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Jak zarabiać w mediach społecznościowych”

Press

Jamie Turner, Reshma Shah
Wydawnictwo Helion
Warszawa 2015

Na proste pytanie zazwyczaj nie ma prostej odpowiedzi. Tak jest i w tym przypadku, choć autorzy próbują przekonać od pierwszych stron książki, że tak nie jest. Zarabianie w mediach społecznościowych nie polega na prostym monetyzowaniu każdego wpisu na Facebooku, Twitterze czy Google+. To skomplikowana operacja, na którą składa się wiele czynników – od przygotowania strategii obecności marki w mediach społecznościowych, po konsekwentną codzienną jej realizację i rozliczanie skuteczności konkretnych działań. Poradnik został przygotowany z myślą przede wszystkim o tych, którzy dopiero planują zaistnienie ze swoimi markami w mediach społecznościowych i albo nie są do tego przekonani, albo nie wiedzą, od czego zacząć. Tym, którzy już tam działają, pozwala uporządkować wiedzę. Autorzy podsuwają sporo pomysłów, jak i czym badać skuteczność prowadzonych kampanii.

Jeżeli nie wiemy, co chcemy osiągnąć w social mediach, zdaniem autorów książki lepiej zrezygnować z wprowadzania do nich swojej marki. Podobnie, jeżeli nie mamy na nie czasu – nie kierujmy się zasadą, że gdy uruchomimy profil marki, reszta zrobi się sama. W takiej sytuacji lepiej od razu pomyśleć o wynajęciu agencji, choć autorzy wcale tego nie polecają. To książka dla marketingowców, którzy przez media społecznościowe chcą zwiększyć sprzedaż produktów swojej marki. Bo o to przede wszystkim chodzi w obecności firm w social mediach.

GK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.