Dział: KSIążKI

Dodano: Lipiec 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Media i Ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami”

Press

Adam Łaszyn
Wydawnictwo Message House
Warszawa 2015

Książka skierowana jest do PR-owców, rzeczników prasowych, menedżerów firm i wszystkich, którzy mają kontakt z mediami. Łaszyn nie pozostawia złudzeń: media i dziennikarze to narzędzia, z pomocą których osiąga się określone cele. I pokazuje, jak z tych narzędzi korzystać. Dużo więc w tej książce teorii i technik, które poznają adepci PR na studiach czy kursach. Lecz to nie tylko kolejny poradnik skutecznego zarządzania relacjami z dziennikarzami. Najciekawsze w tej książce są opis i analiza tego, jak w ostatnich latach zmieniają się media i jak my, dziennikarze, zmieniamy się wraz z nimi. Momentami pisana z przymrużeniem oka, nierzadko uszczypliwa wobec dziennikarzy, ale jest to książka przemyślana, uporządkowana i podparta licznymi przykładami z własnego doświadczenia. Autor już ponad 17 lat doradza i szkoli szefów firm oraz polityków.

JS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.