TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Kapustka zyskał najwięcej fanów na Facebooku spośród wszystkich piłkarzy Euro 2016

Profil Bartosza Kapustki miał największy wzrost fanów

Pięciu z 10 piłkarzy Euro 2016, którym najbardziej wzrosła liczba fanów na Facebooku, to Polacy - wynika z analizy Facebooka. 

Polscy piłkarze i reprezentacja zdobywali fanów na całym świecie. Jak wynika z globalnej analizy przygotowanej przez Facebook z pomocą narzędzia Crowd Triangle, piłkarzem, który zanotował największy wzrost liczby fanów w tym serwisie społecznościowym, jest pomocnik Bartosz Kapustka. Do końca ćwierćfinałów liczba osób śledzących jego profil wzrosła o 538 proc. Na drugim miejscu znalazł się napastnik Mariusz Stępiński (wzrost o 472 proc.), a trzeci był włoski napastnik Grazziano Pelle (300 proc). W pierwszej dziesiątce jest w sumie pięciu Polaków. Poza Stępińskim i Kapustką są to: bramkarz Łukasz Fabiański (4. miejsce, 280 proc.), pomocnik Piotr Zieliński (5. miejsce, 248 proc.) i obrońca Bartosz Salamon (10. miejsce, 121 proc.).
Polska reprezentacja również zanotowała wzrost liczby fanów - o 44 proc., co dało jej czwarte miejsce. Pierwsza jest Islandia, której liczba fanów wzrosła o 171 proc.
Nasi piłkarze i reprezentacja znajdują się również wysoko w rankingu zaangażowania fanów na profilach. Wśród 10 profili z najbardziej zaangażowanymi fanami na 3. miejscu jest pomocnik Kuba Błaszczykowski, a na 8. obrońca Łukasz Piszczek. Pierwszy jest portugalski pomocnik Cristiano Ronaldo. Jeśli chodzi o zaangażowanie fanów na profilach reprezentacji, to nasza znajduje się na 4. miejscu. Pierwsi są Włosi.
Wszystkie dane zostały zebrane pomiędzy 10 czerwca a 4 lipca za pomocą Crowd Triangle przez Facebooka.

(JM, 06.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.