Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Cut The Mustard  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jacek Szulecki odchodzi z McCann. Szefem kreacji ma być Bartek Klimaszewski

Jacek Szulecki (fot. materiały prasowe)

Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej McCann, rezygnuje z pracy. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że na stanowisku szefa kreacji McCann ma go zastąpić Bartek Klimaszewski, obecnie deputy creative director w agencji K2.

Szulecki nie podaje powodów rezygnacji, ale przyznaje, że ją złożył. - Zamierzam pozostać w branży - deklaruje. Na razie jednak nie precyzuje, jakie ma dalsze plany zawodowe.
Klimaszewski do nowej agencji ma przyjść dopiero jesienią. Pracę w K2, gdzie jest od marca 2014 roku, skończy dopiero z końcem sierpnia. Wcześniej przez cztery lata był senior copy & creative w agencji Ogilvy & Mather Advertising. Pracował także w agencjach Young & Rubicam i Lowe and Partners Worldwide (obecnie MullenLowe). Ma na koncie wiele nagród za kreację przyznanych na polskich (m.in. KTR, Effie) i zagranicznych (m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Golden Hammer) festiwalach reklamowych. 
Szulecki zarządzanie działem kreacji w McCann przejął w lutym 2013 roku. Pod koniec 2012, po siedmiu latach, opuścił Havas Worldwide, gdzie także był szefem działu kreacji. Był też jedną z trzech osób zarządzających grupą Havas Worldwide i agencją Havas Worldwide Warsaw. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Studiował w Fine Art at Goldsmiths College (University of London). W 1991 roku zaczął pracę w agencji Saatchi & Saatchi jako art director, od 2001 roku współzarządzał agencją jako co-managing director i dyrektor kreacji. Był członkiem Saatchi & Saatchi European Creative Board, pod jego rządami kreacje S&S nagradzano w Cannes i ADCE (Grand Prix). Za jego czasów Havas (Euro RSCG) zdobyła m.in. Brązowego Lwa w Cannes.
Szulecki jest jednym z najbardziej znanych polskich dyrektorów kreatywnych. Pod jego nadzorem powstały m.in. kampanie: "Podsłuch" i "Ptyś" dla Toyoty Motor Poland, "Miasto nocą" dla Head & Shoulders, "Napuść go na plamy" dla Ariela, "Pasy" dla Blend-a-med Whitestrips, "Wolność słowa na Białorusi" dla Amnesty International czy "Klips" dla Stowarzyszenia Amazonki - wszystkie nagradzane na polskich i zagranicznych festiwalach.
Jego dołączenie do zespołu McCann miało być elementem zmian, jakie ponad trzy lata temu w agencji przeprowadzał Richard Bonner-Davies, CEO McCann Worldgroup Polska, a równocześnie CEO McCann Worldgroup w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. - Spodziewamy się, że przyjście Jacka do agencji zmieni jej postrzeganie na rynku - nie ukrywał Bonner-Davies. - Na pewno dzięki jego reputacji nasza agencja stanie się bardziej atrakcyjna dla klientów. Liczymy choćby na więcej zaproszeń do przetargów - mówił.
McCann nie miał jednak ostatnio najlepszej passy: agencja m.in. straciła regionalną obsługę MasterCard na rzecz oddziału w Rumunii.
Odejście Szuleckiego to kolejna rezygnacja menedżera w McCann. W kwietniu o odejściu z agencji zdecydował Michał Krejza, growth director McCann Worldgroup, a także szef zespołu do obsługi marki Coca-Cola (Coca-Cola Poland Services).

(AMS, 30.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.