TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał "Łączy nas piłka" do tej pory podczas Euro miał prawie 20 mln odsłon

(fot. youtube.com)

W trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej "Łączy nas piłka" - oficjalny kanał PZPN na YouTube - pozyskał ponad 82 tys. subskrybentów. W sumie zanotował w tym czasie prawie 20 mln odsłon. Turniej kończy się 10 lipca.

Jak wynika z analizy danych z serwisu SocialBlade.com przygotowanych przez "Presserwis", liczba subskrybentów kanału "Łączy nas piłka" wynosi obecnie 254 tys., a od rozpoczęcia Euro 2016 wzrosła o 82 tys. (wzrost o 47,7 proc.). W tym samym czasie wszystkie filmy opublikowane na profilu (obecnie jest ich 1389, w czasie Euro opublikowano 72) wygenerowały 19,8 mln odtworzeń.
Najpopularniejszym filmem opublikowanym w trakcie mistrzostw jest "Regulamin, Pazdomania, opinia Kroosa i śpiewający Krychowiak" po remisie z Niemcami. Do tej pory wygenerował ponad 912 tys. odtworzeń.
- Prawa do treści z Euro dużo kosztują, a tu widz dostaje ekskluzywne, dobrze zrobione materiały z szatni, których nigdzie indziej nie można zobaczyć. Polskich widzów interesują kulisy kadry - mówi Tomasz Rachwał, prezes agencji Polish Sport Promotion. - Takie inicjatywy to dodatkowa wartość dla partnerów i sponsorów. Oglądalność tych treści na YouTube jest tak duża, że zazdrościć mogą niektóre tematyczne telewizyjne kanały sportowe. Sami pewnie nie oczekiwali na początku, że tak dobrze to pójdzie. Być może w przyszłości będą to mogli rozwinąć i zarabiać na tym, nie tylko od sponsorów, ale np. w postaci aplikacji mobilnej lub Pay-per-view - dodaje Rachwał.
"Łączy nas piłka" to oficjalny kanał PZPN tworzony przez zespół medialny pod kierownictwem Łukasza Wiśniowskiego. Istnieje na YouTube od kwietnia 2011 roku. Obecnie ma 254 tys. subskrybentów i 75,7 mln odsłon.

(JM, 30.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.