Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Cannes Lions

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

David Copperfield główną atrakcją pierwszego dnia Festiwalu Cannes Lions

Jeszcze w sobotę w Pałacu Festiwalowym widać było, że Cannes Lions dopiero się rozkręca.

Wszędzie trwały gorączkowe przygotowania, a szczególne wrażenie robiły powstające na plaży strefy Twittera i Google. Podobnie jak w ubiegłym roku bardzo mocno zaznacza swoją obecność w Cannes Snapchat, który wykupił powierzchnię reklamową na samym Pałacu Festiwalowym i w jego pobliżu. Tym razem nie będzie miał jednak swojej plaży ani żadnych wystąpień podczas Festiwalu, co może dziwić szczególnie w kontekście wprowadzonych przed chwilą nowych narzędzi dla reklamodawców.

W tym roku trudno nie zauważyć reklam Samsung Gear VR. Wirtualna rzeczywistość będzie bez wątpienia jednym z dominujących trendów, a program Festiwalu przewiduje, aż dziewięć związanych z VR-em paneli.

Pierwszego dnia goście festiwalu byli świadkami pobicia rekordu Guinnessa w ilości podskoków ze 180 stopniowym obrotem na monocyklu. Wielu widzów przyciągnął również panel z udziałem An Li (general manager NetEase Media - lidera chińskiego rynku technologii internetowych). Dowiedzieliśmy się od niego jak konsumują Internet młodzi Chińczycy. Największe wrażenie zrobił jednak wywiad z Davidem Copperfieldem połączony z jego magicznymi trikami. Główna sala festiwalu po raz pierwszy była pełna. Mimo upływających lat Copperfild świetnie się trzyma i nadal daje ponad 600 spektakli rocznie. Nie zawiódł również i tym razem mimo, że znikający samolot czy znikającą Statuę Wolności widzieliśmy tylko na ekranie.

Zapraszam do obserwowania relacji na Snapchacie: foreweryoung.

Piotr Łuczak, group account manager Lubię to – linked by Isobar

(19.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.