Dział: RADIO

Dodano: Maj 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato

Grupa RMF na lato utrzyma ceny reklam w swoich radiach z wiosny br.

- Pozycja słuchalności Grupy RMF na bazie ostatniej fali umocniła się w relacji do konkurencji, niemniej jednak uważamy, że lepiej jest pozostawić ceny na niezmienionym poziomie - tłumaczy Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży grupy. - To podniesie naszą konkurencyjność cenową względem bezpośredniej konkurencji, co w okresie zmniejszonego popytu na reklamę będzie kolejnym argumentem, by wybierać produkty Grupy RMF - dodaje.

W Grupie RMF funkcjonują cenniki sezonowe. Na wiosnę spoty w RMF FM podrożały średnio o 5,5 proc. Najdroższe są reklamy od środy do piątku między 8 a 9.59 – za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 31,6 tys. zł.

Według analizy Starcom Mediavest Group w pierwszym kwartale br. wydatki na reklamę w radiu urosły o 8,2 proc. Agora szacuje, że w całym br. wzrosną o 3-5 proc.

(KOZ, 24.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.