Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euronews ma nową identyfikacją wizualną i dźwiękową

Paneuropejski kanał telewizyjny Euronews zaprezentował nowy wygląd i oprawę dźwiękową.

Odświeżone zostało logo stacji. Zmieniono również paletę kolorów w grafikach ekranowych, którym towarzyszy nowa oprawa dźwiękowa. Za zmodernizowany design odpowiada agencja Lambie Nairn. Dżingle skomponował David Lowe.

(LL, 23.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.