Temat: You Tube

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy promują wodę Żywiec Zdrój Głupawka

(fot. youtube.com)

Youtuberzy promują nową linię Żywiec Zdrój - Głupawka (Danone), która etykietami z wizerunkiem m.in. Angry Birds zachęca dzieci do picia wody.

Dziś startuje aktywacja "Miszcze Głupawki". Internauci mogą rzucać wyzwania pięciorgu youtuberom: Adriannie Skon, Olsikowej, Gram Pauli, Cyprianowi! oraz Yoczookowi. Każdy z nominowanych będzie musiał podjąć wyzwanie, prezentując swoją głupawkę i wyznaczając kolejnego uczestnika. Co więcej, po wykonaniu zadania zachęci swoich fanów do włączenia się do zabawy. 

Za działania odpowiada agencja VML.

(DR, 23.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.