Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Maj 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nagrody NOIZZ Awards rozdane

(fot. materiały prasowe)

17 maja odbył się pierwszy NOIZZ Awards, gdzie o główną nagrodę walczyło 12 domów mediowych. Zwycięski zespół z Grupy SMG, zgarnął 100 tys. na kampanię dla swojego klienta.

Make Some NOIZZ Award to konkurs dla domów mediowych na przygotowanie najbardziej kreatywnej kampanii skierowanej do grupy millenialsów z udziałem marki NOIZZ.

Zadaniem uczestników było przygotowanie odpowiedzi na specjalnie przygotowany brief.

W czasie czterech godzin pracy warsztatowej uczestnicy konkursu mieli możliwość konsultowania obranej przez nich strategii z ekspertami Onet-RASP.

Następnie każdy z zespołów prezentował swoją koncepcję przed Jury-składającym się z przedstawicieli takich marek jak np. Dr. Irena Eris czy Polkomtel.

Przewodniczącym Jury był Marek, Dorobisz Dyrektor Kreatywny w Media Impact Polska.

Zwycięską koncepcję przygotowali Jakub Rutkowski ( SMG Starlink), Agnieszka Rogala ( SMG Starcom) i Michał Plewsa ( SMG Mediavest).

Nagrodą w konkursie było 100 tys. do wydania na kampanię na platformie NOIZZ dla domu mediowego reprezentowanego przez dany zespół.

Ola Brzozowska

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.