Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB&tribal Warszawa i McDonald's Poland nagrodzone przez Facebooka

Kampania #Mamsmakanamaka przygotowana przez McDonald’s Poland oraz agencję DDB&tribal Warszawa została doceniona w Facebook 2016 EMEA Regional Facebook Awards.

Kampania #Mamsmakanamaka została nagrodzone w kategorii Best use of FB platforms. Jest to jedyna polska kampania wyróżniona przez Facebooka w regionalnej (Europa, Bliski Wschód, Afryka) edycji konkursu. Teraz docenione kreacje będą brane pod uwagę w etapie globalnym Facebook Awards. 

Kampania McDonald’s przyniosła 57-punktowy wzrost wskaźnika zapamiętywalności (ad recall) w badaniu Nielsen Brand Effect Study. To najlepszy wynik spośród wszystkich dotychczasowych kampanii na Instagramie.

(JM, 19.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.