Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

22 proc. polskich internautów przyznaje się do blokowania reklam

Do korzystania z adblocków przyznaje się 22 proc. badanych internautów. Częściej mają je zainstalowane ludzie młodzi, są też bardziej popularne wśród mężczyzn niż kobiet - wynika z badania IR Center.

Do korzystania z programów lub wtyczek blokujących reklamy w Internecie przyznało się 22 proc. ankietowanych przez IR Center. Częściej instalują je mężczyźni (26 proc.) niż kobiety (17 proc.), głównie ludzie młodzi: w wieku 15-24 - aż 36 proc.

Najczęściej używanym programem lub wtyczką są Adblock i Adblock Plus - wskazało na nie 59 proc. ankietowanych przyznających się do blokowania reklam. 17 proc. wskazało na AdBlockera, a 5 proc. na program antywirusowy.

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na próbie 1727 internautów w wieku 15-59 lat, reprezentatywnej dla polskich internautów.

(JM, 18.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro prowadzi na YouTube kanały o majsterkowaniu i technologiach

(fot. youtube.com)

Allegro udostępniło dwa kanały tematyczne na YouTube - Allegro Technologie i Allegro Wnętrza.

Materiały publikowane na Allegro Wnętrza dotyczą majsterkowania. Trwają ok. 2-3 minut. Prowadzone są przez autorki bloga Majsterki.pl - Barbarę Sowę (dziennikarkę Dziennik.pl), Alicję Rzeczkowską (szefową marketingu i komunikacji w Somfy) i Sylwię Czubkowską (dziennikarkę "Dziennika Gazeta Prawnej"). Kolejne odcinki publikowane są w środy i piątki.

Filmy na Allegro Technologie są dłuższe, trwają 5-8 minut, dotyczą nowych technologii. Prowadzi je informatyk Rafał Augusiewicz. Nowe odcinki programu pojawiają się we wtorki i czwartki.

Za produkcję i kreację programów odpowiada warszawski dom produkcyjny F25.

(JM, 18.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo