Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

22 proc. polskich internautów przyznaje się do blokowania reklam

Do korzystania z adblocków przyznaje się 22 proc. badanych internautów. Częściej mają je zainstalowane ludzie młodzi, są też bardziej popularne wśród mężczyzn niż kobiet - wynika z badania IR Center.

Do korzystania z programów lub wtyczek blokujących reklamy w Internecie przyznało się 22 proc. ankietowanych przez IR Center. Częściej instalują je mężczyźni (26 proc.) niż kobiety (17 proc.), głównie ludzie młodzi: w wieku 15-24 - aż 36 proc.

Najczęściej używanym programem lub wtyczką są Adblock i Adblock Plus - wskazało na nie 59 proc. ankietowanych przyznających się do blokowania reklam. 17 proc. wskazało na AdBlockera, a 5 proc. na program antywirusowy.

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na próbie 1727 internautów w wieku 15-59 lat, reprezentatywnej dla polskich internautów.

(JM, 18.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.