Temat: prasa

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W USA na jednego dziennikarza przypada pięciu specjalistów od PR

Stosunek zatrudnienia w agencjach public relations i mediach newsowych w USA wynosi 5:1 - wynika z raportu Bureau of Labor Statistics.

Autorzy raportu wyliczyli, że w ub.r. w amerykańskiej branży PR pracowało 218 tys. specjalistów, a w mediach newsowych - 45,8 tys. dziennikarzy. 15 lat temu stosunek między tymi branżami wynosił 2:1. W 2000 roku agencje PR zatrudniały 128,6 tys., a redakcje - 65,9 tys. osób.
Duże dysproporcje występują również w zarobkach - średnie wynagrodzenie specjalisty od PR wynosiło w ub.r. 68,8 tys. dol., a dziennikarza - 50,9 tys. dol.

(LL, 20.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Sobucka ekspertem ds. PR w Allianz Polska

Agnieszka Sobucka (fot. materiały prasowe)

Do departamentu komunikacji korporacyjnej w Allianz Polska dołączyła Agnieszka Sobucka, obejmując stanowisko eksperta ds. PR i zastępcy rzecznika prasowego.

Sobucka odpowiada za komunikację zewnętrzną i relacje z mediami. Karierę rozpoczęła w Grupie PZU, gdzie spędziła blisko dziewięć lat, zajmując się komunikacją wewnętrzną i kontaktami z mediami. W kolejnych latach pracowała w Aegon TU na Życie, Gothaer TU SA i InterRisk TU.
Sobucka zastąpiła Marcina Pawelca, który został kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Aegon.

(AMS, 21.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo