Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zortrax wybierze w przetargu agencję do prowadzenia relacji inwestorskich

Drukarka 3D marki Zortrax (fot. zortrax.pl)

Zortrax, producent drukarek 3D, zaprosił agencje do przetargu na działania PR.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się obsługą firmy Zortrax w zakresie relacji inwestorskich i PR korporacyjnego. Dotychczas w tym zakresie klienta obsługiwała agencja MSLGroup. Odpowiada ona także za PR produktowy Zortraksu.

(AMS, 13.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zdaniem dziennikarzy najlepsze biuro prasowe wśród banków ma Bank Zachodni WBK

Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu Banku Zachodniego WBK (fot. materiały prasowe BZ WBK)

Według dziennikarzy zajmujących się rynkiem finansowym najlepsze biura prasowe mają kolejno: Bank Zachodni WBK, mBank oraz ING Bank Śląski. Tak wynika z badania opinii dziennikarzy na temat banków i ich działań PR przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

86 proc. dziennikarzy jest zadowolonych ze współpracy z biurami prasowymi banków. Dziennikarze oceniali w badaniu biura prasowe banków pod kątem następujących kryteriów: szybkości reakcji - wygrał Bank Zachodni WBK, profesjonalizmu i wiedzy pracowników biura prasowego - najlepiej wypadł Raiffeisen Polbank, dostępności telefonicznej pracowników biura - mBank, rzetelności komunikatów - Bank Zachodni WBK, czytelności komunikacji strategii banku - mBank, aktywności kanałów komunikacji elektronicznej - PKO BP.
„Badanie opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki Public Relations 2016” jest realizowane przez ARC Rynek i Opinia co dwa lata od 2000 roku. Zostało przeprowadzone metodą indywidualnych wywiadów standaryzowanych w dniach 7–24 marca 2016 roku. Wzięli w nim udział dziennikarze specjalizujący się w tematyce finansowej.

(14.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo