Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 10, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola Polska wybrała drugą po Rc2 agencję do obsługi PR

Array

Coca-Cola Polska zdecydowała się na powiększenie liczby agencji PR, z którymi współpracuje - wynika z informacji "Presserwisu".

Do przeglądu były zaproszony cztery agencje: oprócz dotychczas obsługującej Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, także Partner of Promotion, Hill + Knowlton Strategies i MSLGroup. Coca-Cola zdecydowała się na kontynuowanie współpracy z Rc2, ale obecnie za PR mają być odpowiedzialne dwie agencje. Drugą będzie Hill + Knowlton Strategies. Umowa z nią nie została jednak jeszcze formalnie podpisana.

(AMS, 10.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.