Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanie Greenpeace Polska i Grupy Azoty zdobyły po trzy Złote Spinacze

W 13. edycji konkursu Złote Spinacze, w którym nagradzane są najlepsze kampanie public relations, po trzy nagrody zdobyły kampanie: "Adoptuj pszczołę 2" zrealizowana przez Greenpeace Polska i "Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność" agencji Maurent PR dla Grupy Azoty.

48-osobowe jury konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations przy współpracy z KPMG przyznało nagrody w 14 kategoriach głównych, 10 sektorowych i dwóch specjalnych (za efektywność i kreatywność).
Akcja społeczna organizacji Greenpeace Polska "Adoptuj pszczołę 2" zdobyła Złote Spinacze w kategoriach: Kampania społeczna, NGO i sektor publiczny, a także w kategorii specjalnej za efektywność. Z kolei kampania Grupy Azoty i agencji Maurent PR ("Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność") wygrała w kategoriach: Business-to-Business PR, Media relations, Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka. 
Po trzy Złote Spinacze odebrały też agencje Havas PR Warsaw i Hill+Knowlton Strategies Poland. W kategorii PR korporacyjny i w kategorii specjalnej Kreatywność - Havas PR Warsaw wraz z Orange Polska zdobyły nagrodę za kampanię "Przestrzeń pasji na Orange. Jobs". Z kolei w kategorii sektorowej Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze Havas odebrał nagrodę z centrum handlowym Centrum Posnania za kampanię "Centrum Posnania - jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej".
Agencja Hill+Knowlton Strategies Poland odebrała dwa Złote Spinacze za "Kampanię#Ocal książki" w kategorii Public Affairs i lobbying oraz sektorowej Kultura i media, a za kampanię "»Lords of the Fallen« - największa polska superprodukcja 2014 roku" w kategorii Technologia, IT, telekomunikacja.
Złote Spinacze przyznano również w kategoriach: PR produktu - agencji Unicorn Media (za kampanię "Ciągnik dla rolnika, nie dla komornika"), Komunikacja wewnętrzna - agencji Imago PR i Nexteer Automotive ("Zakosztować filozofii - Nesteer w Europie"), Event komercyjny dla Planet PR ("European Rover Challenge"), Event społeczny dla Konfederacji Lewiatan ("Europejskie Forum Nowych Idei 2014). Za Launch nowego produktu, usługi lub firmy Złoty Spinacz odebrała agencja Monday Public Relations i CD Projekt Red ("»Wiedźmin 3: Dziki Gon« polskim eksportowym dobrem narodowym"), za działania CSR - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska i Laboratorium PR ("Tatuaże Wolności"), a za PR miejsca, miasta lub regionu - Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi i Telma Communications Agency ("Leśne Ślady Natury"). W kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie nagrodę zdobyła InnerValue Investor Relations i Selvita ("Selvita - jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem"), a za najlepszą kampanię w kategorii Social Media - Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR ("#Oddaj Serce/#GiveYourHeart"). 
W kategoriach sektorowych poza wymienionymi wcześniej przyznano także Złote Spinacze: w dziale Finanse - Kontroli Skarbowej (za kampanię "Nie daj się zrobić w słupa"), Uroda, higiena i styl życia - agencji Synertime i Gaca system ("Promocja książki »Kuchnia Fit« Konrada Gacy w blogosferze"), Sektor spożywczy - Garden of Words i Tesco Polska ("Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada"), Medycyna i zdrowie - Polpharmie, Flywheel PR, Telescope, Brand Garden ("Przygotuj się na wstrząs!"), oraz w kategorii Sport, turystyka, rekreacja - firmie Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacji SportSupport ("Polsko rusz się!").

(JS, 06.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Jurgiel z Radia Wrocław będzie rzeczniczką prasową wojewody

Sylwia Jurgiel, dotychczas dziennikarka Polskiego Radia Wrocław, będzie rzeczniczką prasową nowego wojewody dolnośląskiego Pawła Hreniaka. Poinformowała o tym wrocławska "Gazeta Wyborcza".

Sylwia Jurgiel w Radiu Wrocław była reporterką, autorką wywiadów i prowadzącą debaty polityczne. Wcześniej pracowała w Polskiej Agencji Prasowej.
Paweł Hreniak stanowisko wojewody dolnośląskiego ma objąć w tym tygodniu.

(KOZ, 08.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY