Temat: reklama

Dział: RAPORTY

Dodano: Sierpień 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom Mediavest Group (SMG): 3,3 proc. wzrost rynku reklamy telewizyjnej w I półroczu 2015 r.

Według agencji Stacom Mediavest Group (SMG) w I półroczu br. wydatki reklamowe netto w telewizji wzrosły o 3,3 proc. W pierwszym kwartale reklama telewizyjna odnotowała 3,7%, zaś w drugim 3,0% wzrostu przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. SMG wycenia rynek telewizyjny w wartościach netto w I półroczu 2015 r. na ponad 1 mld 983 mln złotych.

(04.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.