Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze mierzą się na turnieju Press Cup 2015

Press Cup 2015 rozgrywany jest w Zakopanem (fot. Tomasz Jastrzębowski/Foto Olimpik

W weekend w Zakopanem 16 drużyn składających się z dziennikarzy i pracowników mediów walczy o puchar miesięcznika „Press” w szóstym już turnieju piłkarskim Press Cup.

Zawodników po raz drugi gości Centralny Ośrodek Sportu w Zakopanem - mecze rozgrywane są na najwyżej (950 m n.p.m.) i zarazem najładniej położonym boisku w Polsce, obok zespołu skoczni Średnia Krokiew. Do rywalizacji zgłosiło się 16 drużyn - tytułu broni zeszłoroczny triumfator turnieju „Głos Wielkopolski”. Oprócz niego grają m.in. drużyny Polskiej Agencji Prasowej, „Gazety Wyborczej”, „Super Expressu”, Radia Tok FM, Polsat News, Stowarzyszenia Gazet Lokalnych, a debiutuje drużyna portalu Sport.pl na czele z Pawłem Wilkowiczem, laureatem drugiego miejsca w ubiegłorocznym plebiscycie na Dziennikarza Roku.
Drużyny zostały podzielone na cztery grupy, do fazy pucharowej przejdą po dwie najlepsze z każdej z grup. O tym, kto z kim rywalizować będzie w eliminacjach grupowych, zdecydowało piątkowe losowanie - przeprowadzili je zawodnicy polskiej kadry skoczków narciarskich, szlifujący właśnie formę w Zakopanem. Zwycięzcę Press Cup 2015 poznamy w sobotę wieczorem.
Organizatorem turnieju jest miesięcznik „Press”. Sponsorem głównym - Bank Zachodni WBK. Partnerzy: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Centralny Ośrodek Sportu w Zakopanem, Kropla Beskidu, Carlsberg, Karczma Przy Młynie i portal Zakopane.pl. Patronat honorowy nad turniejem objął Burmistrz Miasta Zakopanego. Więcej o imprezie na stronie Presscup.pl.

(CP, 26.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kilka osób pracuje znów nad reaktywacją "Przekroju"

Okładka tygodnika "Przekrój"

Niewykluczone, że jeszcze w tym roku powróci "Przekrój", który zniknął z rynku w październiku 2013 roku. W nowej odsłonie ma być miesięcznikiem.

Jak nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis", fotograf Tomasz Niewiadomski, właściciel praw do tytułu "Przekrój", zatrudnił już kilka osób, które pracują nad reaktywacją "Przekroju". Pismo ma być miesięcznikiem, ale nie ukaże się szybciej niż jesienią br. Niewiadomski nie podaje daty ukazania się tytułu ani kto będzie jego redaktorem naczelnym.
Magazyn przestał się ukazywać po tym, jak pod koniec 2013 roku Niewiadomski kupił prawa do tytułu od Wydawnictwa Przekrój, spółki zależnej od Gremi Media, należącej do Grzegorza Hajdarowicza. Wtedy zapowiadano, że tytuł ukaże się w 2014 roku. Redaktor naczelną reaktywowanego tygodnika miała być Zuzanna Ziomecka, która kierowała tygodnikiem, gdy należał do Wydawnictwa Przekrój. W lutym ub.r. Ziomecka zrezygnowała jednak z pracy nad "Przekrojem". Tłumaczyła wtedy, że nie udało się jej porozumieć z Niewiadomskim.

(IKO, 26.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo